KAHVENİN SAÇA MUCİZEVİ ETKİLERİ

Herkesee merhaba🤗 Bugün sizlere bir sepet dolusu bilgi ile geldim🤭 Hazırsanız konuyu açıklıyorum. Bildiğiniz üzere bizim konumuz "kahve".. Kahve faydası bol ve oldukça mucizevi bir şey. Cildimize, vücudumuza vee saçlarımıza❤ İşte bugünün konusu 'kahvenin saçlarımıza faydası'. Gelin hep beraber bu birbirinden değerli bilgileri beraber öğrenelim. :) Bende bu bilgiyi yeni öğrendim sizlerle de paylaşmak istedim. Bu bilgimiz kahvenin saçları uzattığını söylüyor (açıkçası ben bile heyecanlanmadım değil🤭 )Bildiğiniz gibi kahvede kafein var kafein dokuları yenileyici ve vücuttaki kan dolaşımını hızlandırdığı için aynı şeyin saçlara da fayda sağladığı yapılan araştırmalarda ortaya çıkmış. Yani kafein saç köklerini uyararak kan dolaşımını hızlandırıyor bu da saçların hızlı uzamasını sağlıyor.

 
Yapılışını da paylaşayım o halde🤭 Bir fincan kahvenin dibinde kalan telveye sıcak su ilave edip, karıştırıyoruz. Bu maskeyi saç diplerimize yedirip güzelce saçımızın her yerine masaj yaparak emilmesini sağlıyoruz. 45 dakika bekletip duruluyoruz. Haftada 2 kere uygulayabilirsiniz. Umarım çok güzel sonuçlar alırsınız❤
Gel gelelim diğer değerli bilgimize. Kahvenin saç üzerinde ki bir diğer faydası ise saçı parlak, bakımlı ve yumuşacık yapması🥰 Ah kahve sen nelere kâdirmişsin❤ Konumuza tekrar dönecek olursak, değişen mevsimler, belirli dönemlerde oluşan strese bağlı saçtaki dökülmelere ve saçın cansızlaşmasına iyi gelecek ve bizi mutlu edecek bir tarif vereceğim şimdi.

 
Kağıt kalemler hazırlansın o halde😂 Evet çok değerli okuyucularımız afiyetle içtiğimiz kahvemizin telvesinin içine bir yemek kaşığı zeytinyağı ekleyip güzelce birbirlerine karıştırdırdıktan sonra içerisine bir tatlı kaşığı bal ekliyoruz. ( Bu saçımızın parlaklığına parlaklık katacak güvenin bana☺) Ardından saçımıza önce uçlardan başlayarak, diplerine gelene kadar masaj halinde yedirelim. Saçımızda yaklaşık bir saat beklettikten sonra durulayabiliriz. Bu maskemizi 2 haftada bir uygulayabiliriz. Bugünlük benden bu kadar. Verdiğim tariflerin saçınıza iyi geleceğini umut ediyor, sağlıcakla kalmanızı diliyorum. 
Kahveniz köpüklü, sohbetiniz bol olsun❤

Yorumlar

Popüler Yayınlar